kall höstsol

wallaaa ! hösten är här . inse !
rätt mys , med filmer , filtar & ljus !

Skolan idag , gick finimang . skrev novell på svenskan .
såå kass kommer den bli , men de är sånt man får ta xD
Idrott på racket centrum varposetiv ida var posetiv ida. men det gick rätt bra . samma lag som tina på badmintonen , kan det bli bääättre ? neech vi ääägde (A) haha förlåt för att slaget på din haaand xD hahha
bästa idag. tina ska göra en surv (?) och missar .
tessi&tilda: våår boll !
Tina: ehh ne , jag va inte beredd xD
image9tilda&jaaag : )image10 you make my day . + tessi ;) <3

haha såå klockreeent !
sen sluutade vi : ) jag & tessi åkte tillbaka till skolan & åt . MJUKOST ! min passion ; ) Åt med Ida&Anna med . snälla flickor det dära ! : D

sen kom annér . JAG ÄLSKAR DIG ! <3

snart är det träning. : ) imon är det serieprämiär i nääsjö , åk dit ;) hahah

Kysssss / idde

Kommentarer
Postat av: Tina :)

hehe, det är lugnt:P jag råkade ju slå dig me(A) förlåt!!

2007-10-04 @ 18:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0