Helgen som var så när att sluta lyckligt.

Walla på er ! Solen skiner himlen är blå
kallt är det, men hösten är mys.

Helgen , va suuper . Började med vinst i DM-matchen i tranås med 3-1. UNDERBART !
Lördagen var till en börjar heeel lugn vilket var skönt. Kunde liksom göra vad man vill & bara va . sånt man aldrig hinner typ, Men sen på kvällen var det ju dags för the grudge maraton hos älskling <3 åkte till Vip hyrde tvåan . hem & packade loite grejs , sen till frida & leta efter ettan . haha . eeen till Annér , där jag ställde moppen precis utanför och låste den.

Saarnak var redan där , kollade fotboll . jag var överdrivet rolig när jag sa mina högklassiga skämt hahahah . visst? Sen kom malin , fiilm tajm :) Kollade dom , & hade lite alllsång när annér spelade .
älskaaaar deeeet ! <3<3

Saarnak & Malin åkte vid halv ett tiden . moppen stod då utanför & väntade när jag & annér somnade seent . vet inte va klockan var .

Vid åttan någon gång väcket annérs pappa oss & frågar om jag åkte moppe igår .jaa ? det gjorde jag . okej moppen är borta nu. trodde han skämtade . kan man bli av med två moppar imon 3 månader ?!
visst det kunde man . den vart borta . Massa tråååk , men annér famlijen är bra den , fick mig på bättre humör med biobiljetter & innebandy match :D taack :) <3

Var också & kollade på när mitt lag hagas damlag, gick upp i fyran . ni är bäst , kommer äga n'sta år flickor.

varför skulle moppen paja heöa helgen ? den var verkligen toppen annars . tack till alla <3

nu verkar det som att vi har tjuvarna på spåret iaf . se vad som händer...

räddningstjänst imon , spela död&medvetslös hela dagen i regnet. MEN det är kankse är bättre än skolan , kankse kanske : ) Sova nuu image8 BROR ÄR BRA !

ha kul / idde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0