Rädda mig , det regnar.

walla på er folk. blev räddad av brandmännen & abulansmän idag.
Dock inte från regnet , för det förtsatte bara att ösa..


klockan 7.40 i morse kom en kille & hämtade oss utanför ED med räddningstjänste bil . trångt var det men det gick . det var jag, IdaR, Amina , Sofie & Jennifer . GÖTT !
Kom upp till axamo & började ta på oss våra skador. jag hade ingen på första eftersom jag skulle vara en hysterisk & chockat offer. Jag fattade inte detta utan trodde att jag inte hade varit med i bilen utan bara sett detta . när brandmannen frågade hur jag ko vöer til andra sidan ån svarade jag -jag flög. idiot ida, hur kunde du tro att han menade bilen ?! kul hade dom iaf åt mig , & jag fattade inget förren dom andra berättade mitt misstag när vi fikade senare . för fikade det gjorde vi , bara , kändes det som iaf. nee inte bara, men mycket . sådär gott vare också .

eftermiddagens brandbänn m.f var kassa iaf sämre än dom första. fick ingen filt eller ngt , & dom tog inte hand om mig lika bra . mer på dagen var jag en killes ex , han skulle hoppas från en elledning men dom hann stoppa honom ; ) haha . sen vart de billoycka igen . jag skulle hänga upp&ner typ. haha . sen va det någonting med brand. jag & Ida stog uppe på en balkong & skrek HJÄÄÄÄLP ! sen räddade dom oss , men vi fick stå & vänta j'tte länge. diskuterade om en massa saker som vi ska göra ngt åt när vi bli politiker (A)
- varför är himlen blå när rymden är svart ?
- varför får vissa vara fattiga & dö av svält när andra får betlat för stt göra ngt dom gillar ? tex sport.
- varför kan man inte tillverka hur mycket pengar som helst ?

partiet ska heta pengarpartiet. shit va bra ;P haha
sen åkte vi hem iaf . fått reda på att dom hittat min moppe. vet inget om den är helt tras eller nått. bara att det står på stationen. bra är det !

snart ska jag åka till råslätt & kolla på innebandy . HEJA ! : )
HA KUL ! / idde

( bilden sen dagen kommer )

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag fick också sitta upp och ner i en bil;) haha

2007-09-25 @ 19:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0