Always live my life alone..

nee de har jag inte
men det var den första
låten jag förknippade med innebandy..

för de är precis va jag behöver idag. musik på träningen. tror inte vi kommer få ha de men det borde behövas. haha har nämligen världens träningsvärk i ben&rygg , ensam om det ?
helt sinnes träning i igår alltså, men de behöver vi, mest jag antar jag haha .

i skolan är allt totalt kaos, det är ingen som vet varken ut eller in. inte vi eller lärarna de kan ändra schemat precis när som helst, haha . men imon har vi iallfall bara en leksion, som de ser ut nu, sen får vi se vad som händer haha .
hansen va& hälsade på i vår skola en liten pluttstund innan vi skulle sluta också, haha, om ni ville veta..

nu, ikväll är de som sagt träningen. sen träning & sen ska jag sova. UNDERBARA sovmorgon imon också ! : )
för att avsluta, en taggar låt. någon som tänker på dumle ?

dumle final och alla står uppradade på led utanför planen. det är nedsläkt och det blinkar ute på planen. precis när låten kommer igång, PANG vi springer in och publiken klappar i takt. mmm mums, det är då innebandy är som bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0