Det kallas tvivel..

det där som stör..

idag skulle de visst vara dagen som jag , ida wendel , skulle gå på lars winnerbäck, han som jag inte gillar någonstans. jag fick biljetten av pappa när jag fyllde år för han tyckte att jag skulle få uppleve en riktig konsert någon gång. okej , de kan väl bli kul tänkte jag.

men ju längre tiden gick närmre så tänkte jag varför ? jag kan liksom max fem refreänger och malin&stina kan typ alla låtar, pappa kan också de flesta. och marie, emils & sebbes mamma, ville hundra gånger hellre gå, men hittade igen barnvakt.
jag frågade pappa om han hellre ville gå med marie, med någon som ville gå. han sa de var okej, men att han såklart hellre ville gå med mig men om jag inte ville så skulle jag såklart fråga henne. så jag gjorde de och nu har hon fått min lars winnerbäck- biljett till folketspark i huskvarna.

nu, är han jätte besviken på mig. han säger de inte man man märker de, för väl.
så jag har typ världens sämsta samvete.

snart kommer dock emil & sebbe, så ska passa dom ikväll . Annér kommer också och hjälper till, med allt utan blöjbyte och amning som han själv sa. haha .

 så just nu känns de liiite jobbigt, men blir väl bättre sen. känns lite som vad man än gör så blir de fel. .

Kommentarer
Postat av: Hansen

Men Ida, känn inte så. Du hade inte mått bättre att stå där och inte bara vilja gå hem hela tiden. Det är bättre att du gör vad du tycker känns bäst. Oc hmed din pappa, jag tror inte att han är besviken pådig, utan mer på sig själv över att han gav dig något du "inte vill ha" eller hur man ska uttrycka det. Du är världens underbaraste, vet du det ? <3

2008-08-16 @ 19:53:39
URL: http://hahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0