Empty room..

empry computer..

helt sinnes. allt är kvar visst, men helt konsigt. bilderna är typ som en lång-smal svart-vit slinga och av låtarna är de kanske bara några sekunder. bra bra ..
så nu har jag raderat alla skadade filer och röjens skickar nu låtar. tack för det !

en lektion
i skolan idag sen hem. gick till stan med flickorna, träffade annér en snabbis och sen hem.

jag vill fika ! men de är liiite mobb att göra de själv.
ska till annér sen, han slutar fyra. hahaha jag slutade 10 i elva..

inget mer speciellt att berätta. är en tråk blogg nu jag vet, men de hände rinte så mycket kul & jag har brist på fantasi. men ni över lever hoppas jag ?

Kommentarer
Postat av: Röjan

VSG ;)

2008-08-26 @ 17:47:27
Postat av: Annér

Hände det inget kul? :(

2008-08-27 @ 07:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0