I kissed a girl..

and i liked it..
haha, annér såg lagom
rädd ut..

men de är ju den dära låten som gårpå rix numera tydligen. har inte hört hela utan endast den där meningen, tina sjöng på den i sklan och nu är den fast, så kan de va..

skolan är jobbig jag hade nästan glömt bort hur de var. det är stress, skriva & lyssna på lärare som tror att dom är kul. de är faktist inte de, okej göran kan vara det, han som avbryter och säger..
"äcch ska jag dra en historia istället.. blablabla.."
haha sånt gillar vi..

efter jag kom hem kom älskling hit. puss på de, träffas inte mer förrens efter helgen nu, men så kan de va. nu sitter jag här och väntar på min kära pappa som är tre och springer. varför ?! han springer aldrig men just idag, just nu när vi hade bestämmt att övningsköra, så ska han UT OCH SPRINGA..ja, nej jag vet inte.

I helgen åker jag med laget till westervik på cup. kankse ingenting jag har gått och längtat till direkt. hade nog hellre varit hemma, men de blir nog bra, bara man kommer dit.

ne nu ska jag väl packa till träningen så jagh är redo när pappa väl kommer hem .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0