Like a glove..

hahhahaha
från ace ventura...

jag måste säga att jag faktist är nöjd med vårat schema. det har varit värre och jag tycker att de tillslut fick till de ganska bra. kvart i sex - måndagarna var bara två gånger på hela terminen och de kan man ju överleva. speciellt eftersom det är matlagning, och vi får äääta den , HÖHÖ !

så , jag är faktist nöjd. bra jobba ed ! för en gång skull.
detta med de delade matte grupperna är också gjort. det blev vg-mvg grupp och en g-grupp. fick inte vår allas hamid utan någon annan tant. ( eller ska man säga dam? )  hon tror iallafall att vi är totalt efterblivna ..
"föreeeenkla, vi ska alltså gör det liiite enklare.." ojsan tror du hamnat i fel grupp , vi kan faktist läsa&fatta...

för att ge lite extra positivitet, så kan jag säga att vi har världens mest flummiga psykiatri lärare. han är galen. och våran samhäll-historia lärare är inte så dum hon heller. usch & har humor .
" tänk om alla skulle tänka på dig själva efter sina behov hela tiden. - ååh jag är hungrig.. MAAAT "

såå, flickor jag tror vi ska överleva. : )

ace ventura.. KUNG ! jag & röjens kollade lite av ettan & sen tvåan. hur underbar är inte den mannen ? sinnes, ni måste hålla med mig ?!










Kommentarer
Postat av: Pauo

Den filmen äår helt underbar skrattar så jag gråter varje gång jag ser den haha^^

2008-08-28 @ 21:53:11
URL: http://pauon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0