Sommaren är kort..

det mesta har regnat bort..
var ju dock några bra veckor.

Jag hade tänk att göra en sammanfattning av lovet senare, imon kankse eller aah , någon dag.

igår vart de iallafall annér dag.  kan inte få nog.. vi var här hemma, ingeting att göra eftersom de VRÄKTE ner regn. när vi till slit kom på att vi kunde åka till a6, så vart de för sent. så vi tog varsitt paraply & gick hem till honom, ojoj så de regnade..
köpte godis på vägen också , haha . godis är gott och så - så vaför inte ?
sen blev de film maraton. morgan pålsson, se upp för dårana , och bongården. mys vart de : ) <3
sen kom mamma och hämtade mig , tacktack för det.

när jag kom hem började jag sätda iordning lite. plocka lite med skolsaker osv. VARFÖR måste vi börja reeeedan ?! de känns typ som de inte varit ngt lov alls, visst ?!

ne nu är får de vara bra, ska snart upp till bengan och kolla någon film och som hon sa ta en kaffe. hahahaha käcka du !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0