The new girl in town..

nee jag kommer inte på
någon låt med hår i.
så det får blr från en låt
från Hairspray..



hahaha.. kolla bara på håret, och döm själva.

nu har vi panerat lite om falkenberg iaf. hur vi åker dit, kommer hem & med matpengar osv. resten tar vi sen, höhö. kollade på sverige också, samtidigt. det gick ju som de gick, men jag gillar hon Lotta. hon är tuffing !

nu taggar jag cooper, USCH va härligt de kommer bli att ut & springa och visa att man tränat dåligt i sommar. YES !

Kommentarer
Postat av: Annér

Håret är jättefint! :) Och cooper kommer gå jättebra! :D <3<3

2008-08-06 @ 17:24:51
URL: http://arneooscar.blogg.se/
Postat av: Hansen

Håret ser kanon ut :) och vilken tur at tvi har med en resvan (jag) i truppen ;)

2008-08-06 @ 22:56:45
URL: http://hahansen.blogg.se/
Postat av: röjan

Ser fintfint (Y)

Mår bättra idag så när du kommer hem så kan vi ses :D Hoppas ja på ! <3

2008-08-07 @ 14:34:28
Postat av: Lisa Sandström

Jättefin frisyr ju! :D Verkligen...

2008-08-10 @ 23:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0