You make me feelgood..

sommarens bli-glad låt
helt klart..

träffen hos jonna var bra. prata om de mesta, fika, mat & film. du är bra benganboy !

snart blir de åka till träning & sen till älskling och sova där. sista natten på sommarlovet ju. seriöst ?! skrev de inna och skriver de igen. vart tog det vägen ?
och eftersom det antagligen inte kommer att bli mycket att jag sitter här imon får de bli en sammanfattning av lovet här&nu.

jag skulle vilja säga att de smygstartade med sommaren på rix-festivalen. visst ? bästa kvällen alltså, jag bara ler när jag tänker på det.
för så som sommaren började, slutar den inte.
det vart fester, farliga utflykten på moppen och massa äventyr haha.
det vart ju meningen , där på skolavslutnings kvällen att vi skulle dra ner till vättern allihopa, men eftersom någon jääävul hade spridit rykte om att de va avstängt där, blev de film hos tessi . hahah , kom dit halvfulla (?) människor dit sen , herregud. men de var mys.

sen har de varit mycket jobb & jobb & jobb.. men det blev en massa pengar och tur är väl de.

sen var de ju den med kärleken. underbara tobias annér. du har blivit min igen, jag njuter varje gång jag träffar dig. ibland kan jag fortfarande inte fatta att det är du & jag igen. det som hände har hänt och de kommer alltid har hänt, men har man klarat de kan man klara det mesta. visst ? Jag älskar dig<3

Visingsö, Falkenberg, Halmstad, Kalmar.. jaa sen har de bara rullat på. när jag inte varit borta har jag träffat kompisar, annér eller jobbat . och allt har varit bra även om vädret inte var som vi ville minsann.

så, lite redo kankse man är iallafall . på ett sett kan de ju vara skönt att allt blir som vanligt igen ? om de inte var för en massa jävulskt pluggande, visst ? om de var en skola utan plugg och utan stess , så skulle de vara helt okej minsann eller hur ? bara gå dit, ha nått att göra och träffa kompisar, joo man skulle överleva iallafall ?

Bästa sommarminnet: finns många, men det vart nog kvällen när du kom hit & du grät. jag kommer aldrig glömma älskling.
Bästa utflykt: visingsö ! bästa vädret och allt PUSS !
Bästa kommentar: hahaha kan inte säga alla faktist. men kan ju läsa några i tidigare inlägg om ni vill, här tror jag att jag säger.."jaha eftersom deinte blev någon film idag heller är de väl lika bra att vi bränner up hela skiten" - bror om våran mediaspelare när vi inte hann se film på kvällen på hela veckan i halmstad.
Bästa kvällen:
om man inte räknar med rix, malins fest som nog egenligen itne var på lovet, så säger jag nog .. grillningaen till solnedgången på visingsö. det var bara mys till max där !

hoppas er sommar varit något bra också och att ni fårr mycket skratt, mys & kärlek.
har ni det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0