äventyret på de sju haven ?

kankse inte ,
men till mullsjö :)

Vi tog bussen och väl framme i mullsjö stod de där och väntade. Åkte och köpte marshmellow (?) eller ne låt oss kalla det marchister eller varför inte marshisar ?
sen åkte vi hem till det mysigaste huset : ) spelade plockemen , ett sort sådant. jag vann en gång iaf, det är bra för mig ! haha .

sen fick vi en bäver bra idé. kan man doppas grillade marschister i chocklad ? så vi tog cyklarna. hur lång kan de va åt en hållet ? 3 km ? iaf de hade bara två cyklar som vi kunde ta så vi fick skjutsa varandra. röjens&jennifer fick den bästa ochjag och frida med sämsta- den med punkteringen i både fram & bak däck. KUL ! men de gick bra , vi fick vår choklad : )

När vi kom hem till röjens igen tände vi brasan. gullade lite med kattungarna som för övrigt fortfarande inte har ngt kommande hem.. där grillade vi sen marshisarna. MUMS för det !
spelade lite kort sen gjorde vi taco : )

Några kul citat från dagen :

Jennifer: åhh stora lökar ni har ..
Jennifer igen: kan jag ta henne på bordet ?
Frida: vilken hård stråle ni har !

hahahahahahha , bästa dag blev de iallafall ,tack för det : )


rally & lillemor ! <3
mer bilder på bdb !

jobbet idag gick bra, ganska snabbt faktist : ) dom säger ju ganska roliga saker de dära gamlingarna
skulle köra upp en från matsalen till sitt rum:
Jag: ojsan här stod hissen och väntade på oss !
Tant: va?
Jag: HÄR STOD HISSEN OCH VÄNTADE PÅ OSS !
Tant: VEM ?!
JAG: HISSEN !!
Tant: nee honom känner jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0