För de regnar här i stockholm idag..

ahh eller jönköping.

jätte mycket verkligen. och jag lär ju inte pappa köra mig som han gjortde i förrgår, men jag får överleva, använda min blå fina regnställ. fast det är ju en ganska bra uppfinning egentligen. men varför ska de vara så stort ?! byxorna typ. man typ drunkar nu ?! är de inte meingen att man INTE ska drunka när de regnar liksom ? äch man får ha sina knep..

skulle kunna ta bonnabussen också , men det orkar jag inte PLUS att de säkert redan gått eller går snart, jag orkar inte det. cykel är bra , vaknar till liv & så. var huur trött som helst idag.. 4 dagar kvar fyra dagar kvar..

just de , sen va de ju de med veckans offer.. hahaha men det kommer de kommer. snart !

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Godmorgon sötnos. Ursäkta nu mig men jag tänker skicka reklam här för att detta är något man inte kan missa!



Vill du missa chansen att få gratis biobiljetter genom att besöka sidor? OM INTE? http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687

2008-07-22 @ 06:22:19
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0