I'm singing in the rain..

om de åskade igår ?
ojojoj..

seriöst ?hur kan en himmel öppna sig så snabbt och vraka ur sig så mycket vatten, en himmer låta så mycket och totalt spotta ur sig blixtar ?
jag & Tessi hann ju iofs till vip innan, men de fick vi sitta där inne. haha fast de var ganska roande iaf , de va filk som sprang jätte snabbt utan för haha , folk som rev ner skyltar inne i butiken folk som skrattade åt oss.. ja de mesta .

men regnet ville inte sluta så hennes föräldrar fick hämta oss, tack gode gud för de !
när vi kom hem satte vi oss framför en film , i tre och en halv timma.  Bangkok Hilton sett den ?  visst den va lång, men faktist bra ! Oliwer kom då också , han var mannen i huset resen av kvällen. vi tre kollade sommarkrysset - kom orden båda gångerna ! ojoj bra oss liksom .. åt typ 3 liter jordgubbar muuums ! sne kollade vi en film till Tuck everlasting äkta kärleksfilm måste jag nog minsann säga !

ser en reklam med Ernst, ni vet han som går barfota ?
oliwer: åhh ernst..!
tessi: mm Hans..( i egna tankar )
Vi idiot förklarar henne, hahhaha hon trodde han hette hans ..
typ 5 min senare.
tessi: men, han kunde ju hetat Hans ?

Jag&tessi har känt varandra sen innan vi föddes , seriöst . okej jag föddes 6 veckor innan henne men de va liksom meningen att vi skulle vara kompisar. och det blev vi. och va vi har varait emd om mycket saker. alla knas semestrar, alla klum-händelser, skrattat & skrattat . Hon är liksom en person som vet allt om mig, kankse mer ? jag vet inte men ibldn kan hon säga till mig " nej ida detta borde du inte göra " och liksom vara extra mamma. när jag inte mår bra , då är hon en av dom som ser de först. perfekta duon - hugo&homo.. <3

åkte hem vid tolv eller nått ? kommer hem till våra föräldrar - eftersom de va här tessis&mina föräldrar höll hus. ojoj dom var glada..

idag har familjen mest sprungit omkring som yra höns. de ska iväg på gothia - dit jag inte kan hänga med för jag ska jobba..
men de ska bli ganska skönt, till onsdag , sen kommer mamma hem igen.
Jag har lite ångest nu, JAG VILL INTE JOBBA IMON !!

älskade vän !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0