ja må hon leva .. igen ?

faktist lite så.

jaa men dagen igår blev ju redigt bra ju !
Tina kom nämligen hit . egentligen gjorde vi ingenting men samtidigt såå mycket. förstår ni ? typ som att prata, prata , baka blåbärspaj som för övrigt va den godaste vi ätit ? ;) pratade, kollade på eva&adam, pratade och sen kom erik,jocke&tilda & hämtade oss för att vi skulle äta.
muuums med donken tänkte vi- var jätte längesen man ät är liksom. men icke , det blev alcamo. fast , jag klagar inte det vaa gott :)

trevligt var de också att träffa tilda igen. sjuukligt länge sen ju. eller ja, sen skolan slutade . men det blir ju länge som om man tänker att vi träffades varje dag när skolan var .. jag fick även min födelsedagsprestent & så av henne . tack så mycket :) <3

efter det , åkte vi hem till tilda för att umgås. haha , hur gör man det . kan man ens de eller är umgås när man liksom bara träffas ? SVARA ! tycker det är ganska lamt att säga det annars ..hahahah
vi sjöng singstar. killarna mot tjejerna var meningen . men slutade med att de va vi tjejer mot tildas syster & mamma x) erik var med en omgång, men va hände sen :O ?

åkte hem vid elva ungefär & somnade pladask. inte konstigt efter en sån händelserik dag ?!

så, vad händer idag ? jag MÅSTE ge mig ut & springa. det går inte så bra med det super seriösa egenträningen som james har gett oss med innebandyn liksom..måste nog börja tagga redan nu, för sen kommer röjens . weeeeeeei ! saknad på henne där !
jag har en sak på g, se om den kan bli verklighet senare.. ; )

Kommentarer
Postat av: Tina

Ida de va den godaste blåbärspajen jag ätit:) jag stod faktiskt för blåbären;) sjukligt glad för din skull<3

2008-07-07 @ 14:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0