Jag tror jag är kär..



Namn: Ida Röjens
Bor: Mullsjö ( habo)
Vill jag leva här hela livet? NEJ !
Varför inte ?
för långt in i skogen

Favoriter !
Färg:
Grön
Film: Dagboken & Mouline Rouge
Mat: Taco
Ämne: omvårdnad/omsorg & idrott
Intresse: att vara med Wendel :)
Kändis: James Marsden
Låt: Jag tror jag är kär

Den/det ---jag vet
Snyggaste:
Wendel med kines ögon
Fulaste: apan ( jag vet ) - röjens jag vet också hahahha
Tråkigaste: vara ensam
Roligaste: skratta

Det mest pinsamma jag gjort:
När jag sjöng högt på bussen - all night long ( det var idag )
Detta får mig att skratta:
När folk inte fattar att dom sa fel och kommer på det sen HAHA xD Det mesta kan man göra kul, om man bara vill ! HÖHÖ
Högst önskan: att bli en go tant ^^
Om tio år.. är jag abulansförare med familj !

Antingen eller :
full/nykter
sommar/vinter
kött/fisk
jönköping/mullsjö hon typ drog massa svarta streck över mullsjö på pappret hahaha..

Bilddagbok: iddaröjens
Msn:
ring & fråga ^^

Hälsning:

Tjohej alla Puckon ! Lev livet , vi har alltid kul ! :)




Tack så mycket för din medverkan Röjens ! ; )
du ska bara veta hur glad jag är att vi träffats ! liksom gjort skolan, fritiden & mest av allt , tyskan till en bättre plats för mig : ) hoppas verkligen vi kommer känna varandra läääänge !
"shit ända in i helvete va vi är bra " - 100% Ida - det är så det ska va ! <3

Kommentarer
Postat av: Igge

Mycket intressant läsning :D och bra att hon har förnuft nog att säga att mullsjö är sämre än jönköping ;P å vi hade sol resten av dagen sen ;) Saknar dig också gumman! hörs CP-PUSSSSS<3

2008-07-07 @ 22:16:54
URL: http://arneooscar.blogg.se/
Postat av: Annér

Glömde...EHH HOOONNUUUNG!!

2008-07-07 @ 22:19:00
URL: http://sammasominnan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0