Jump in the shower and the blood start pumping..

out on the street..

började dagen med att duscha, kände att jag behövde de idag. nu sitter jag här med mina  mackor igen. det blev ju inte så lyckat inlägg i går morse, såg ni ? : P haha. känner att idag kommer det blir en bra dag, men bara för de kankse den blir helt kasst ?

får sovmogron imon , sen ska jag tacka ja till att jobba 7-17 på söndag innan igge kommer hem :) man får tänka frammåt, PENGAR !! : )

vi diskuterade en sak igår hos tessi. Jag säger sover som en sten eller somnade som en sten, medans Tessi & resten av världen säger sov som en stock, somnade som en stock osv.. Jag somnar verligen som en sten , hopkurad. vissa somnar väl helt raka i kroppen, som en stock..så måste de vara eller ?
nee tessi hämnade visst att de hette stock , om man somnar som i en boll heter det att sov i fosterställning, alltså sova som ett foster ? hhahahahahha, vilket samntalsämne..

ne nu ska jag trycka ner min macka och snart cykla iväg.. man ska ju ändå tillslut sit ändåså.

en sak till inatt sov jag som en sten : )

Kommentarer
Postat av: M

Svar på Self Confidence: det vet jag att du gör.. men jag är inte den första du vänder dig till när det hänt något.. eller den första du tänker på när det ska hända något kul..



2008-07-18 @ 13:56:37
URL: http://wetpillow.blogg.se/
Postat av: M

men det är du för mig.. men det händer aldrig nåt kul för mig typ..

2008-07-18 @ 13:57:09
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0