Ready to fly..

and leave it behind.

Jobbet idag gick ganska fort, promenad med sötaste tanten ! : )
efter det kom Röjens, lltid glad & posetiv - de gillar vi ! vi gjrode creps & sen åkte vi på cykeltur. skulle hälsa på Tina & hämta en hemlig sak men där var minsann ingen hemma : P så vi åkte till tessi : ) där fick vi kvällsmat & bara satt & pratade . TAGGA VISINGSÖ FLICKOR !!

Känner att jag inte har så mycket mer att komma med, trött ikväll igen . förlåt tråkigaste bloggen just nu , men de kommer. så småningom.. : )


Förlåt, jag va tvungen. hoppar du inte hatar mig, jag vill bara ditt bästa och jag vetifan va jag ska göra. jag gör allt för dig. vad du än gör så lovar jag att jag alltid kommer att stå vid din sida, vad som än händer. du vet vet och jag hopas att du fortfarande gör det. men jag blir så ledsen , som att jag inte räcker till. så måste jag göra nått, detta var inte meningen. men det bara kom. och jag tror det är bra, jag tror de blir bra. hoppas du vet att jag finns, vad du än bestämmer dig för- vad du än gör kommer jag alltid att vara din bästa vän. <3 du vet vem du är.

Kommentarer
Postat av: M

känner hur?

2008-07-17 @ 21:53:58
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0