Så synd att du är så söt..?

Ofta sött ?

jag vet liksom inte . vad är detta ? det kan väl inte bara bara muskler, eller?
jag blir typ , äcklad eller någontong. hittade dom på vimmelbilderna på efterfesten,alltså seriöst ?






okej alltså det är ju snyggt med muskler och så, men detta är väl för mycket är de inte de ?
magen är ju liksom som en enda korv ?
Frågan är ju va han strävar efter. vem vet kankse tycker han att han är snygg ?
han kan ju inte ha så mycket till god hälsa. finns de tröjor som passar ? haha nee jag vet inte .

usch kolla liksom baksidan på armarna.
det är snyggt med stora armar, det är det - till en viss gräns.

håller ni med ? är det för mycket eller någon kankse tycker det är snyggt till& med ?!

Kommentarer
Postat av: M

Haha .. ojojoj, ingen liten bit det där inte..

2008-07-08 @ 19:53:07
Postat av: Tobias

svar: jag med, asbra låt :D

2008-07-08 @ 21:27:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0