tio tusen röda rosor..

för en vecka sen fyllde jag 17. Vad önskar du dig Ida ? - en överraskning !

och det blev de :)
vid typ halv fem igår kväll kom tessi & tina & häntade mig . - kom Ida vi ska ut & köra lite moppe..
hahahaha okej ? så åkte vi iväg iaf , typ genom hela stan. det hann gå mycket tankar ska jag berätta . jag va typ . nervös hahaha .
sen till slut parkerade vi i stan . vi måste väta här på de andra. de andra ?! jag tänkte ba shit hur många blir de ?
men vi gick till stället där vi skulle var. stället var sköna jag. en sminkrådgivning&så får du ta grejer för heeelt beloppet.
när vi säl slagit oss ner . eller jag , tessi & tina stod & tittade på , så kom de andra. röjens & frida : ) weei bästa gänget ju !
hon sminkade på , på , på shiit har folk såhär mycket på sig varje dag liksom ?! fick en läxa i mina ögonbryn också , usch de är ju hemska ! varför har ingen sagt de till mig innan liksom ?! :P
fick också maaaassa läpp glans och nått som skulle göra att de såg fylliga ut. jotack, hej silikoläppar ! hahaha .
varje sen massa stuff och gick ut på utanför. ska försöka hitta en bild ..

-åhh tuusen tack , aas bra present flickor
- japp och nu blir de mat !
- :O

sen bjöd de underbara flickorna mig på mat också, alcamo blev det . åt tills vi nästa spydde allihopa. skrattade gjorde vi också , så vi lipade hahaha !
röjens&frida
tessi&tina, jag

när vi ätit klart så sa vi hejdå till tina&röjens. röjens skulle med tåget & tina skulle hem. jag, frida & tessi åkte hem till henne och såg allsång på skansen. fast såg kanke inte så mycket. h-gänget hade ganska mycket att prata om , allt från himmel till jord liksom. frida åkte hem efter det, jag stannade till ungefär tolv.

TUSEN TACK FÖR DENNA KVÄLLEN FLICKOR ! <3



Kommentarer
Postat av: m

så kul..



2008-07-02 @ 18:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0