To all the people all around the world.

uh lalalala..

det har liksom fastnat på min hjärna. det finna bra glada låtar där. idag vart de bra väder, bra jobb & träffat bra människor. weeei bästa !

efter jobbet så övningskörde jag ju för första gången. ojojoj.. trodde vi va nära att köra in i stolparna en gång x) helt sinnes, den bara skrek om däcken xD men vi över levde- jag,pappa & bilen. det ska bli intressant och se hur detta komer sluta - körkort om ett år tack?

Imon flyttar Annér hit. han blir mannen i huset tills på fredag. mys mys mys mys .. !

nej nu måste jag sluta, kommer troligtvis jobba röööven av mig imon.

Jag:åhh operationssköterska ..!
Frida: jag var ju med min mamma på de i femman, jag såg en lunga..
Jag:nehee åkte hem upp & ner då ?
Frida: men hallå IDA , han va nedsövd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0