varje vecka äre helg..

NU GÄLLER DE ! nu ska ni få lite detaljer om gränna resan.

Bussen gick ju som sagt ganska tidigt , och efter som jag var trött vet inte varför? så jag somnade på bussen. somnade ifrån Fekens prat och prat. vilket jag fick tillbaka när jag vaknade , hela dagen hela natten & dagen där efter.
men de gör inget, haha .

när vi kom dit, fick vi fika innan vi skulle ta ebba brahe till visingsö. huuur mys som helst, någon som vill tälta eller nått där i sommar ? : ) verkligen hur fint som helst.
morfar bjöd på mat osvosv MUMS TACK :)

sen vart de spel-tunering. ni vet fia, maja, åsnan, tändsticksaskt, tummen upp osv.åt även vattenmillon. oj hur stavas de ? :O det var en trevlig kväll men massa skratt som vanligt. sen gick jag & bror & la oss på våran kungliga säng . typ dubbelsäng i luft madrass ca en halv meter hög. fattar ni ? haha

dagen efter fikade vi & sen sjutsade dom hem oss , tack för en bra utflykt !

när vi kom hem , kom Annér efter en stund . trevligt vart ju det ! senare till frida :)
iaf så vart de en bra dagtackar för det ! : D

kan vara snäll & bjuda på lite bilder, annars som sagt, bilddagboken.


ebba brahe maaat ! mormor,morfar&feken

millon ! på båten fia



Kommentarer
Postat av: Röjan

Ja vill tälta :D och leva livet på Ö:a !!!!

2008-07-06 @ 13:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0