vi är en tuffa brudar i lyxförpackningar..

okej jag gjorde om de i plural,
men de är ok ?

kvällen igår var heeeelt galen, egentligen. efter en dag med massa mys med Annér & sagt hejdå till dom. vilket krävde lite tårar, kommer sakna sönder ! <3
iallafall , efter de åkte jag till frida . hon packade ner lite shit & så åkte vi till mig. jag var typ dödens hungrig så vräkte i mig en helt pizza själv ! haha

sen, började vi göra iordning oss .
  1. platta hår
  2. tuppera
  3. spraya MASSA
  4. smink i massor
  5. ombyte
  6. något att dricka
  7. sjunga& dansa
där har ni den bästa koss-metoden till egenfest. haha . för er som inte vet så kallar vi oss själva ju för kossa bä& mö. okej lite fjortis kankse ? men OOOOOCH ?! det viktigaste är att man har kul , eller ?


sudd bild - mer bilder på bdb !

ungefär vid halv ett-ett gick vi och la oss. frida , du pratade som aaas haha förlåt om jag va tråk haha .
iaf, tusen tack för en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0