When you're gone..

I MISSING YOU !

jag har kommit in i en Avril Lavinge period igen. HON ÄR TUFF JU! kollat på en massa klipp & shit. de va ju faaan att jag missade när hon va i stockholm ?! tänk stå där - skrika med i alla låtar mmm - jaa drömma kan man ju..



bjuder på ett klipp - KÄLEK !

Annars inte gjort så mycket. hjälpt mamma & städa undervåningen, tillsammans med feken. Kollar på tv och så . märkt en sak , det är ju massa listor och shit på musik kanalerna ? de som ALLTID kommer med är antingen no air - jordin & Chris brown eller forever-Chris brown eller båda. Dock klagar jag itne vöer detta - men finns de inga andra ? de tjatar ju ut dom tootalt ! om ni av någon anledning inte hört dom , fixa ner dom !!

Inte tagit febern på hela dagen - vem vågar chansa ? och när mamma frågar om jag mår bra jaa jag mår jätte mycket bättre än igår mamma : ) okej är de själviskt ? tänk om jag faktist skulle smitta ner bebisen ? :S nee så illa är de faktist inte , eller hur ? ; ) hahaa

annars, HEJ PÅ ER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0