you're all that I want..

uh uh uh honey..

hahaha, sämsta..
igår kom frankrike folket hem ju! efter två låååååånga veckor som faktist gick ganska snabbt. haha hängde ni med på den ?
Annér kom hit direkt när han kommit hem typ, sen pratade, myste & skrattade vi kvällen lång. jag kan inte fatta att du är tillbaka än <3
Neger var han ju med , men det gör inget, de vart fint : )

idag blire jobb &  SEN övningsköra. kommer bli intressant eftersom jag inte kommer att kunna ens se ut från bilen xD haha MEN jag ska lära mig köra bil, jätte bra !
sen äre söndra med folket, kommer bli kul : )



PUSS PUSS PUSS !

Kommentarer
Postat av: Saarnak

JAA nu är vi hemma! Gött som fan är det! :D förresten allbäck kommer inte att spela ikväll.... :( han är "sjuk"!

2008-07-21 @ 10:10:39
URL: http://saarnak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0