haard work work

  1. sy gardiner
  2. rensa gardoben
  3. springa

erkänn lite duktig måste ni erkänna att de är ? att sy de där gardinerna va ju lättare sagt än gjort. olika mått på alla, och så ska symaskinen krångla, nålarna ner på golvet, bränna sig på strykjärnet.. ja ni vet. eller kankse ni inte vet , men ni kan får stå min dilemma denna dag ?

efter när detta var klart , gick jag ut & sprang. heter de så ? gick jag ut & sprang ? iaf så sprang jag typ i en halvtimma , vet inte hur långt, men de är 5 km om james skulle fråga okej ? haha eller gärna mer kankse ? sen lite styrka som grädden på moset. känner mig bra !

det där med gaderoben tar vi någon annan dag.

nu sitter jag här & äter jordgubbskräm. är inte de huuur gott som helst så heter jag kalle. seriöst, det ÄR sommar att äta det. så att äta kräm & ha sommar-blogg , man kan nästan säga att sommar faktist är här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0