A little bit longer..

men inget mer ? :)

mamma sa att jag inte skulle måla fan på väggen än, så gjorde inte de. och vet ni vad? jag har nog troligtvis inte körtelfeber alls !! :) har ganska svårt att lita på de eftersom ingen som sagt de rakt ut men har kommit fram en hemlig väg att de var negativt provet i fredag. jag vet inte va jag ska tro faktist. säämsta läkare.
1: vågade knappt undersöka mig
2: mesigt halsprov
3: fick beskedet möjlig körtelfeber
varför fick jag inte ett riktigt svar är min fråga
4: inget mer .

det som också visade sig
på rovet som han inte va var att jag hade enormt dåliga värden. värdena ska vara 120 om de är okej, och uppåt 140 om de är riktigt bra. jag hade 112. ja menar, de är inte konsigt jag blir trött och yr av att gå uppför trappan ?!  så nu dricker jag någon järnsak, troligtvis ska de hjälpa : )
 
jag mår alltså myycket bättre, knappt ingen feber ochhalsen är inte lika fet. blev dessutom inte sämre nä rjag fick en kryapådig nalle av älskling idag på posten - finaste underbaraste han- PUSS ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0