Don't wanna fall asleep..

asleep? heter de så ? :S

Igår vart de skola igen. ööööverlycka. trodde aldrig de kunde vara de men ojoj de vart de minsann! 
först åkte jag in & mötte röjens för att köpa present till tessi. mötte frida&amanda.
ojsan va svullen du ör idag ida. tack så mycket flickor ! dock rätt, jag va svullen som ett monster, men de gör ingenting haha . hittade paket, gick i några affärer till men frösd näästan ihäl så började gå mot skolan, sakta sakta. men så kan de vara !
skulle senare berätta för tessi att jag inte kan gå fort, men hon fattade inte. söjens säger då:
Tessi, hon lider av röjens syndrom !
och tessi, snäll som hon är klappar mig på ryggen och säger:
Okej Wendel, vi går sakta.
hahahahha tur man har förstående vänner x)

en frisk Ida Wendel :)


Dagen gick ganska fort få lektioner och så. Fick också hundra saker jag ska göra eftersom jag ligger efter, men som sagt. men kan inte hjälpa att man blir sjuk. Så de är bara att ta tag i det i helgen.

Efter skolan åkte jag till älskling en liten stund. Kände mig helt död, så dog i hans säng lite med en fleece haha. pratade, skrattade och tiden gick fort sen kom mamma& hämtade mig. dags för kalas för sebbe ! sötbarnet fyllde ju redan 2år så vi åkte och sjöng lite för honom, och gav presenter. de första när vi kom : PAKEEEEET ! skrek han, haha jaa man kommer ju ihåg..
hade ett elefant halsband på mig, han hoppar up i mitt knä och jag säger va är detta ?
-Elefant!
och efter en stund när han kollat på den ser han på¨mig och säger . FINT! jätte fint ! hahaha, komplimang från en tvååring är väl bara att tacka och ta emot, haha.

Efter några timmar och jag även hunnit kolla på idol, så åkte vi hem. jag var trött som apa och gick och la mig direkt, reesigt skönt faktist. Idag blir de överraskning för tessi och sen sover röjens här. tror inte jag hinner skriva men ni ska få smaskiga detaljer imon från ikväll : )

snart ska jag,Tessi&röjens till mijöpartiet.  HAHA ska vara dm i vår partidebatt i skolan. intressant , hahahhaahaha. röjens sa han verkade lam, så det blir säkert bra detta ! HAHA !

Kommentarer
Postat av: Röjens

söjens?! heter Röjens ;)



miljlö"gubben" var fett LAM !

2008-09-20 @ 12:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0