Heaven doesn't seem far away..

cause you are my heaven.

helt sjukt sinnes vilken tråk tisdag. träkigaste lektionerna, stress innan träning, plugg i idol pauserna, robin&jesper var inte bra och jag är sinnes trött nu. heeemskt faktist, och robin eller jesper kommer troligen åka ut, sooorg !

men , jag ska väl inte klaga. jag är ju iaf i skolan igen, träffar folket och så. men de ät jobbigt att man blir trött av ingenting och jag blir arg när jag inte orkar. gick liksom av tränigen efter några övningar idag, såå jäfla tråk. vill spela i helgen, prämiär och shit.  rumpa på det !

oj det blev ett dystert blogginlägg ikväll. men så kan de vara. ska duscha och invänta ett förhoppningsvis posetivt resultat i idol senare.

just de, snodde bilder från Hanna när vi lagade mat igår. jag bjussar på två haha !


mia, gabi , linn


jag, gabi & mia

snyggt visst ? hahaha , jäfla fula med mössor och allt. men de vart ju kul iaf HAHA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0