I love you , ich liebe dich..

zlatan ibra...
nejnej usch nej .

sjuukt sinnes trött just nu. men när jag tänker att jag snart snart ska få dra på mig träningkläder och åka ner till träningen för första gången på tre veckor så känner de genast mycket bättre : ) men , min mor&far är emot detta. de tycker jag ska vänta ytterligare en vecka. varför ?! jag är frisk, de är bara värderna som ska gå upp, inte ner som de gör nu :@ så jag har med dom kommit överens om att en uppvärning blir lagom idag, hahaha .. får väl se hur de blir med den saken.... (a)

konsig dag i skolan vart de också. ibörjan va de normalt utan att det är helt sinnes jobbigt att prata politik på morgonen. röjens och jag målade en bild hur vi kände oss. röjens målade snögubbe och jag svamp-bob. det roande vi oss med en stund, istället för att lära oss våra politiska tal som är till på onsdag då vi ska agera miljöpariet. heja oss ! HAHA !

iaf , skulle ju slutat typ tolv men eftersom jag var sjuk och issade en matlagning fick jag stanna kvar och göra det, som barjade kvart över tre. åkte hem & sen tillbaka, det vart väääärt !
men känner sig lagom snygg i de där mössorna och allt, ska se om jag hittar någon bild att lägga ut sen, snygga som vi faktist var..


 

Kommentarer
Postat av: Röjens

3 veckor shot hur har du klarat dig ;)

16 jävla veckor å de kankse kommer bli mera jävla veckor om ja har otur ! kan du fatta hur ja känner mig :P

2008-09-29 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0