I'm leaving you..

för the last time baby..
RÖJENS JAG GLÖMDE FÅ LÅTEN !

Lekdagen idag me ettorna blev mycket bättre än va vi trott minsann ! eller visst vart de ? lite seg med tipsprommenad i början men sen blev de kul : ) lekar är verkligen sår grej OPS2D haha ! dock vart de roligare att leka själv än att ha hand om lekarna , så när de inte fanns några att leka med , lekte vi själva ! haha, bästa oss ! slutade dessutom två timmar tidigare än va dom sagt - så det finns aboslut ingenting att klaga på.
Abulansen kom och hämtade en kille som blev typ medvetslös också, läskigt där. det var killarnas mördar lek som gjorde de , även kallas snappa näsduk ! HAHA , farlig lek det där , verkligen ! ; )

Så jag är på ett bra humör idag, känner mig myycket piggare ! på väg tillbaka från min järnbrist heelt klart skulle jag tro ! ska ta nyss blodprov på fredag och får så hoppas på det bästa så att säga ! längtar verkligen till att träna, bara springa och skratta på träningarna. mmm puss !
snart kommer Annér också en stund innan han ska iväg igen. så kan de va, men lite är bättre än inget : )

Föresten så blev jag klar med allt jag ligger efter igår ! WOOOHOO duktiga mig ! satt tre timmar och gjorde allt utan glosorna. men de är ju vanlig läxa till fredag. för det någon annan dag. kankse borde jag börja med dom nu när jag ändå inte har något annat att göra ? får se hur det blir med den saken.

Imon har vi studiedag :) det gillar vi , till tuuuusen ! ska till lilla mullsjö. blir en del pluggande till vårat partital, blää ! men sen blir de mycket annat också , riiiight rörjens ?!  bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0