Nobody without you..

kul , jätte kul.

det vart iaf någon rätt i familjen. sjukdomen var "möjlig körtelfeber"  VADÅ MÖJLIG ?! dö råslätts vårdcentral dö ! när vi ställde frågot om de så vart de som att läkaren inte kunde de själv. gick runt svaren och svarade på något annat tillexempel , eller skrattade. siuhdfjksjf , usch !

jaha så nu är jag
sjuk som röjens ? inte träna på flera veckor ? inte pussa på annér på veckor ?! vara trött och få feber titt som tätt. UNDERBART verkligen , suuper ! hoppas ni förstod ironin i det där.

så nu vet jag ingenting känns det som. skrev till annér som det var. TACK FÖR DU FINNS ! du betyder sjukligt mycket. finns inga ord som kan beskriva. tacktack tusen tack <3 

och
så kommer röjens hit efter skolan men en hög med läxor. mmm mysigt.
Jag:
men jag ser ut som ett vandrande spöke så du vet ..
Röjens : vilken jälvla tur att de inte är någon skönhets tävling då du.. :)
hahahaha bästa Ida Röjens ! <3





Kommentarer
Postat av: Ola

Hoppas att det snart ger med sig! Kram

2008-09-15 @ 07:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0