That´s just the way we roll..

ursääkta beroendet..

den underbara helgen är över. det vart matcher och älskling för hela slanten. i lördags förlorade vi med 5-1 (?) jag värmde bänken hela matchen, men de är inget att göra åt.
igår förloorade vi med 6-5 mot fagerhult. jag spelade back vartannat byta hela matchen . ojoj dööd på det ! mådde dessutom inte bäst varken innan under eller efter, och visst när jag kom hem vart febern där. jag hinner inte vara sjuk !

pallade iväg till skolan 
tänkte att klarar röjens de varje dag så klarar jag väl de EN DAG ? och jag förstår faktist inte hur hon pallar, du är så stark ! :O jag klarade de och hade över 38 när jag kom hem, bra Ida!
sov i någon timma och när jag vaknade hade jag 38.5. helt sinnes !
usch ni vet känslan av att ha någon skit i kroppen. svettas ibland och fryser sönder ibland ? hate it !

så imon 
blir det filmmaraton i min ensamhet. JAG HINNER INTE !

tack älskling för en underbar helg , du är bäst ! <3



Piggar upp en haha ..

Kommentarer
Postat av: M

Achmed is the shit ! :P

2008-09-09 @ 09:59:54
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0