What hurt the most ?

HALSEN !

Min familjs samtalsämne just nu är vad är Idas sjukdom ?! jag har 39 graders feber, svullen hals och trött satan.  deras uppfattning är antingen påssjukan(!) , körtelfeber eller att mandlarna kankse ska opereas kort. vet inte redigt va jag själva ska tro , kankse helt enkelt en vanlig halsfluss ? så imon ska mamma ringa till vårdcentralen och fråga om jag kan komma dit. håll tummarna att jag får ! för är de nån skit så vill jag ha pencillin så jag blir frisk någon gång. faktist.

roligare än såhär blir de inte här på bloggen idag. ska gå och lägga mig i min oas i soffan igen.

ojsan ska kankse inte vara så självisk dagen till ära. det är ju faktist 11 september. 5 år sen Anna Lindh dog och 7 år sen WTC rasade samman. hemska saker det är , mycket värre än lite feber..



Det är vi, människor, som gjort detta.
om man nu kan kalla dem för människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0