When you say nothing at all..

<3

Puss på denna helgen. Har varit jääätte bra : ) träffas Annér nästan hela tiden. sovit där & sovit här, haha . Kollar hans match igår, ska kolla hans match idag. haha , spännande : )
Igår hade ju jag & tina överraskningen också . skulle väl kunnat bli lite mer överrasning om Tina inte försagt dig om vd de var för några veckor sen , till erik. Bio vart de , dock visste de inte vilken film : )
det var meningen att de skulle vara Patrik 1,5 men biljetterna var ju slut när vi väl skulle boka :( ! så bara för att vi inte ville skjuta upp de veckor till , så valde vi mirrors. ojsan , stavning på den ?  sjuuukt sinnes läskig om jag fpr säga det själv, ni borde se den , dock inte själva ! jag kramade ihjäl Annérs hans massa gånger haha , förlåt ! sen blev de donken och sen åkte vi hem. mysmys på de <3

Idag när vi vaknat åkte till till haga för att kolla brors sista match i serien. När vi åkte ledde dom med 3-1 , hoppas de vann så de slapp komma sist i tabellen...

Nu sitter ja och väntar på att de andra ska komma hem. mat vill jag ha ! haha : D sen ska jag väl göra engelska, som jag för övrigt hat kommit på att jag inte kommer klara av. heeeeelt sinnes dålig ! ärligt talat alltiså, jag fattar ingenting av engB ! men får väl gå extra stöd eller nått shit då, och göra de bästa av skiten haha  x)

Fick klagomål från röjens ! jag skrev i förra inlägget att hon bor på en gård.hon bor inte på en gård gård med massa djur, utan en .. va ska man kalla de ? det är ett hus, sen är de ett annat hus där de är typ garage och bastu & saker. haha och sen är den en rondell utanför. jag tycker de ser ut som en gård, dock har de ju inga kossaor och sånt ( eller jo de går runt huset ) och ingen lardgård och sånna saker haha . de ena djuren de äger är katter. så ni vet ni det , haha . förlåt röjens för detta missförstånd hahaha !

Kommentarer
Postat av: Nöjd Röjens

Haha det känndes bättre ;) med den förklaringen

2008-09-28 @ 17:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0