Du vet bästa programmet

eller?

Var massa åttor idag på skolan som såg heelt förvirrade ut. och jag förstår dom. går in i typ 30 olika klassrum för att höra endast posetiva saker om varje programm och inriktningar. tänker själv tillbaka på den tiden när jag var en av dem. fy, massa att välja bland. då visste jag ju inte ens att omvårdnad-samhäll fanns. jag ångrar inte mitt val en sekund!

En anledning
till detta kan vara vår heelt braiga klass. Idag efter provet åkte några tjejer från klassen till donken för att äte frulle. Eller för min del blev de te, en toast och en glass. mycket behövligt. Utanför såg jag min bror arbeta på. han är där på praktik och får soppa parkereingen och ute serveringen. oh ja han vill säääkert jobba imon resturangbranschen när han blir stor?! slaveri tycker jag minsann att det är !

Jag har kommit på att jag skriver mycket om vädret på min blogg. men detta kan bero på att jag kommit på att mitt humör styrs mycket av vädret.
regn- mys, vill helst krya upp någon stans, eller sätta mig med te.
Snö- olika, på vintern kan jag ut & gå men om de skulle komma nu. grr ARG !
Blåsigt . irriterad.
SOL- mitt bästa humör. jag är glad och skrattar som mest. meh hon är ju alltid glad tänker ni. mm tänk då när solen är framme ;) haha !

iaf, energin flödade i min kropp när jag kom hem så satte på mig löpaskorna gick ut och sprang. sjuukt skönt och som grädden på moset blev de lite stryka. erkänn braa ? :) det tycker iaf jag .

Få se vad som händer ikväll. inget plugg så ska nog bara njuta av alltsammans. fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0