Du vet glädjepiller

bäst äre!

Alla gör vi något nör vi inte känner oss hundra. Jag lyssnar på musik. I 9 fall av 10 så äre ola som åker på när jag behöver pigga upp mitt humör lite. Jag struntar i om ni inte har det eller ej, för jag vet att alla är olika.
saken är den, att när jag säger det säger många ( de flesta ) :
uuuuuuuuuuuuu han är bög ! ehh nej ? 
meeeh, jag har hört att han inte kan sjunga att de typ fejkar hans röst? eehm, absolut inte?
han är ful.
haha för det första, vad tyder på att han är bög? att han sminkar sig ibland? för i så fall så är ju typ hälften av jordens alla killar just nu bögar eftersom att var och varannan använder det just nu. kan han inte sjunga? nehe, men sjunger han alltid med skiva bakom sig då ? och sen ful, alla har olika smak i know och det är väl en jäfla tur det. tänk om alla hade sprungit efter samma killar eller tjejer?

Jag tycker att det är bra att folk är olika. tänk om alla tyckte samma:
- likadana kläder
- aldrig diskussioner
- alla lyssna på samma musik, jämt. ingen skulle lära sig lyssna på annat
- m.m.m.m....
Det finns posetiva saker också, typ som att om alla tyckte samma borde väl inte krig vara nödvändigt?

Ojdå vilket långt inlägg om egentligen ingenting. det jag menar är att här kankse jag skriver om zac&ola. och då får jag det, för det är min blogg och här skriver jag mina åsikter och om mitt liv. riight ?
så, detta gör mig glad ! : )

 

Iaf, HEJ !
Mer än skolan idag har jag skaffat mig vuxenpoäng . eller aa lite iaf. jag, tina&tilda har nämligen varit på möte. haha , fanns några i vår ålder med de flesta var äldre. kändes lite vuxet.
mamma: vart ska du?
jag: på möte ! : )
mamma: :O

haha , lite kul ; ) mötet var om korpen. det blir en damserie och det tackar vi gudarna för. känner mig redigt tagg, och det där jag sa när jag slutade får jag nog äta upp.
"usch jag ska aldrig mer i hela mitt liv röra en fotboll"

Långt inlägg det blidde, nu äre godnatt ! : )
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0