Du vet lovstart

kunde antagligen
inte blivit bättre : )

Sol, frida & kladdkaka. Med undertrycket kladd. men kommer till de senare.
Frida kom hit på förmiddagen någon gång, tid är inte viktigt riight ? åkte ner till stan där hon köpte stekarbrillor. jaa hon säger så själv. Köpte mack på mackmakeriet och satte oss vid piren. Fanns både negativa och posetiva saker med det, men de får ni inte veta : )
Iaf, när vi kom hem vare stek dags. 15grader i skuggan fååår man ju inte vara inne. faktist. så vi satte oss i var sin stol. oooosh va bruna vi blidde. eller kankse inte, men kan ju låtsas. Massa prat om allt och inget. vissa personer slutar man aldrig att förvånas över..
När vi l'nde oss färdiga bakade vi/jag kladdkaka. blev inge lyckad allas. som sås ungefär. antar att be behövs ett proffs för att få den bra ?
Iaf, fikade den såklart ute på altaten. satt och pratade lite till opch smed lite planer till sommaren, fint !

Kvällen vare mer prat och familjen annorulnda. Snälla snälla, jag vill inte ha tvillingar eller fler barn samtidigt när jag blir stor ! 
Vid typ åkte hon hem och jag tackar för en fin dag !

Nu har ja en körlektion som väntar på mig. så måste rusa, ha en fin dag allisammans !
PUSS


Pungråttor mot världen <3

Kommentarer
Postat av: Annér

Ni skulle ringt mig, jag är sååå proffs på kladdkaka... Nooot ;)

2009-04-07 @ 11:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0