Du vet vad?

ja vene.

Gårdagen blev helt okej. Det vart skatt, hockey, charader & det som jag aldrig kommer ihåg vad det heter, men kul äre ! När Hanna drog ut, fick även vi göra det. En timmas väntan på bussen, satt vi på donken, bland alla 93:or. Sorgligt egentligen haha! men de vart gott med mat iaf, tss..

Idag tycker jag faktist lite synd om min själv. Några är på smålandslags- sm , några på träningsläger med fotbollen andra sjuka och andra är med sin pojkvän. kul lördag ? på allt detta ska även mor&far ha gäster är hemma ikväll. Feken har rymt på konfirmationsläger..
Men ida, du kan få servera oss om du vill ..
åhh, va snällt pappa, verkligen.

Men solen skiner, så jag får väl göra det bästa av de så att säga. Mamma ska göra isterband med stuvad potatis, så det är ju alltid något att se fram emot :) haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0