En lyckad kväll

TACK alla :)

Igårkväll vare alltså dags för min&tessis 18års förfest. massor med mat fixade vi innan alla kom och grejade med allt möjligt. Vi gjorde iordning oss och var sedan redo för folket. Flickorna hade inte bara med sig ett glatt humör och enormt tagg för kvällen, de hade med sin massor med fina presenter ! Hade nästan glömt bort att det var oss vi firade, var ju trots allt ett tag sen jag fyllde haha ! Men, presenterna var vekrligen super !



-Dagen efterpaket, en drinkblandning och en shot flaska med polkagris-smak.
haha det roliga var att när vi var iväg nu iveckan så hittade vi den där dagen efter saken.. haha den här var ju lite tuff sa jag, det jag itne visste då var att frida & hansen redan köpt den. haha , lite småkul !
-Ginatricot presentkort. Så vi kan shoppa tillsammans sa tina :) aas bra !
- Zac Efron kalender&highschoolmusical block. jag kan inte redigt bestämma mig om jag fick detta som ett hån mot mig eller om jag fick de för att de visste jag jag skulle få ett leende på läpparna. haha , iaf, jag blev glad och ha redan kollat i kalendern fler än en gång haha ! Blocket kan du ha i det tråkigaste ämnet, så det blir lite roligare, sa flickorna.. och absolut, det ska jag ha ! haha :)
- 10 orsaker att hata dig. sjukt bra film. även här fic kvi ett gott skratt. Tessi frågade mig härom dagen om jag hade den filmen att låna till henne, ja ba neej men frida har den nog så du kan det. Tessi frågade frida.. MEN allt var ju bara för att få reda på om jag hade den redan. smart flickor. och jag märkte inte ett dugg .. hahaha ..

TACK SÅ HEMSKT MYCKET ! :D
hela kvällen blev verkligen super, kanon :)

Just de, skolan började ju även den. Jag & röjens fick skåpet på mobbade platserna iväg från alla andra i klassen, men va gör de om hundra år ? ne exakt ingenting, det blir bra det :) och schemat var faktist också bra, vågar inte säga för mycket än, det blir säkert ändringar, men som det ser ut nu, så var der redigt bra :)

Ikväll, blir det film&mys. Kan nog vara perfekt en dag som denna !
Ni får ha en härlig kväll !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0