Första ensamma bilturen

check !

Jaha, då var den avklarad. fetaste känslan måste jag säga. Sitta själv och känna att jag kan detta - underbart ! Jag måste dock erkänna att de var lite läskigt tyst. Ingen som tjatar om att kolla där, sakta in, växla, tänka på detta blabla.. helt tyst. så, jag satte på radion lite bättre iaf haha !

Åkte och hämtade frida på träningen och så åkte vi och handlade saker tills imon. Imon bär det nämligen av till göteborg med flickorna för att dra en sväng på stan, liseberg och sova hos hansens plastpappa. är det okej att skriva så ? hmm, aja ni fattar. hansen ta inte illa upp ;) det kommer iallafall att bli toppen tror jag ! :D

Nu är de bäst  jag packar lite innan jag ska sova. kankse är bäst ? ja jag tror de.
Ha en bra kväll alla !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0