Heja sverige ?

allvarligt.

Nu är de svenska damerna i kvartsfinal. Härrom dage fick jag höra " ehh, äre fotboll på tv ? va för fotboll ?! " Tänk om de hade varit herrarna som spelade. DÅ hade man minsann pratat hejvilt om detta. Jag tycker minsann att damerna är riktigt duktiga. Kvartsfinal på fredag. så nu vet ni det, lägger det på minnet och bänkar på som om de vore herrar. okej , kankse inte vad man gör en fredagkväll, men om de hade varit herrar, visst hade ni då suttit där ?!

Nog om det. Min förkylning är tråkig. Jag mår inte dåligt, bara trött & sådär. Och när jag kom hem kändes de som om min hjärna var typ någon degklump som degade runt innan för skallen. Så sov nån timma, tog två alvedon och gick ut&gick med mamma. Luft är bra !
Man är inte sjuk, ändå inte frisk. Jobbigt läge, lite av ett i-landsproblem kankse? haha , hmm..

Imon äre långdag i skolan, inte kul. Men, bara att tas sig igenom de!
Ha en bra kväll alla !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0