I know who killed me

kaaanske den
sämsta film jag sett..

Jag har inga ord. Allvarligt. Se på en film som är typ 90 minuter lång och så kan jag inte ens säga vad den handlade om ? Nått med att någon torterade folk och sen när hon kom tillbaka så hade hon lustigt minne men sen va de typ hennes tvillning som egentligen blev offret .. eeh , hur låter det ? sånt som gör en irriterad !



Annars, var det en helt perfekt dag igår :)

Idag,
har jag redan varit och klippt mig och handlat med tessi :) Nu ska jag åka & steka med frida. Men visst känns de annars som att sommaren är slut och hösten påväg ? Men, det gäller att passa på ! :)
Ni får ha en kanon dag ! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0