Jag älskar måndagar

Så kan de va :)

( skrev ett jätte lång inlägg men woppps så försvann det, men , det är bara att bita ihop :P ) 
Får man älska måndagar ? är det tekniskt sett okej ? jaa , om man har OPS3Ds schema så äre fullt möjligt att älska dom. Börjar man åtta, har skönaste lärarna och sen slutar halv tio, då får man det. Sen äre tid för att prata om projektarbetet, men känner man att man inte behöver det- får man gå hem. 
Idag pratade vi dock om projektet. Lite bra liksom , efter som vi planerar att vara färdigt innan jul, och jag tror helt klart att vi kommer att lyckas. ser riktigt bra ut ! :)

Nu ska jag renskriva vad vi sa på "mötet" och lite små grejer. Ikväll blir det träning och sen får jag trevligt besök, kan de bli bätttre ? no way :) 
Ni får ha en bra eftermiddag och kväll :)
PUSS !
 



ingen idrott på måndagar, så räkna bort den. ser fint ut va ? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

finbesök? ;) who?

2009-08-24 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0