Söndag

aktiv ska man va !

Innebandy kollade jag på idag och igår. kan vara nån grej som jag säger till mig själva för att övertyga mig om jag att vill fortsätta spela innebandy. men detta verkar inte funka ärligt talat, enda gången det pirrar i magen är när jag ser på uppvärmningen till hög musik. hahaha, inte värt ? Matchen slutade iaf 3-3.

Sen blev det en snabblunch och sen ett stepp pass på friskis. sååå gaaaalet kul var det ! bra musik och kul rörelser, kan de bli bättre ? imon äre areboics som gäller. Jag ser mer fram emot att gå på pass än ställa mig på en innebandyplan, det är inte okej egentligen. men så äre :)

Skola imon igen,
dock kort dag. älskar vårt schema och jag hoppas att de inte blir några ändringar haha ! tänker bjuda på lite bilder som jag nyss fick av hanna :) vi gör som vi brukar, trcyk för större bilder !

  
  

Lär komma upp fler på facebook, om jag känner mina vänner rätt. Charmiga bilder och mindre charmiga, men det är sånt man får leva med haha .
Iaf, ha en fortsatt bra kväll alla ! :)

PUSS



Kommentarer
Postat av: Sofie

den var ju mindre charmig på mig

2009-08-24 @ 13:27:29
URL: http://Sofieejarhult.devote,sse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0