Ullared

jag hade tänkt att lägga ut det där
klippet med björn gustafsson igen,
men kom på att jag gjort det förra
gången...

För det var ju inte så längesen. Därför hade jag inte planerat att köpa så mycket heller, för då hade jag varit väldigt besviken efter idag eftersom jag inte hittade ett enda klädesplagg. okej, ett par strumpor men de räknas inte ? haha , blev mer saker till skolan, två filmer och lite smått&gott. Sånna saker som är bra att ha , antar jag haha .

Grejen idag var kankse inte egentligen själva shoppingen, utan bilkörkörningen ! haha ,va töntig jag är ! men, men får vara de , tycker jag ! När vi stannat i ullared säger Frida.
Åh, en stor applåd till Ida som tog oss ända hit !!
jag vet fortfarande inte om jag ska tolka de som att jag körde lungt och försiktigt, eller som att de tyckte att vi äntligen var framme och därför ville applådera för det. hmm, va tror ni ?


De andra undrade varför jag har munnen öppen på alla kort från idag. och jag svarar som jag svarade dom, jag vet inte. hahaahaha ..


Baksätet var laddat ? haha , vi frågade tessi varför hon hade med sig kudde, tydligen var de för att hon ville ha lite mysigt. hahaha (Y)


"jag följlder bara med om jag får vara din shotgun !! " ehh, hade inte en aning va de var, men tydligen någon sorts dj haha . hon skötte sig fint !


obligatorisk frulle vid sjön ! hur gärna de ville var med på kort går att diskutera, men, så kan de va :)

Det var en värd dag, trots att det inte blev så mycket shopping. dagarna till skolan minskar, men de kommer vara bra dagar, därför känns det helt okej :)
Ha en bra kväll ! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0