Världens tråkigaste söndag ?

kan va kan va..

Idag redigt känner man att det är söndag eller hur ? Jag har gjort absolut ingenting idag, iof har jag inte orkat göra nått heller. Känns som om jag håller på att bli sjuk. Kroppen är helt trött och seg, huvudet gör ont, näsan & öginen rinner. INTE KUL. de det blev ingen träning idag heller.

Två filmer med mamma har de dock blivit idag. Så det, är väl de jag gjort. Jag hinner verkligen inte bli sjuk. Och jag håller alla tummarna jag har för att jag inte ska få samm skit som förra hösten, usch ! men , vi hoppas att de bara vart en söndags grej och att jag är redo för en nya vecka imoon . verkligen inte tagg för skolan. har iof bara en lektion och sen lite med projktet, så det ska nog lösa sig iallafall.

hoppas ni haft en bättre söndag ! jag funderar på att gå och lägga mig. känns bäst för min kropp. GODNATT !
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0