Vart tog sommaren vägen ?

och sommarlovet ?

Visst känns det inte länge sen som jag skrev att jag älskar våren ? Nu är våren, sommaren och sommarlovet slut. okej, det är några timmar kvar, men det är lika bra att redan nu börja ställa in sig. det är skola imon. jag börjar trean imon, sista året i skolan, så länge man inte pluggar vidare dvs.. sjuka saker att se fram emot, men också ganska sorligt ? Liksom, sen är de på riktigt. Det finns ingen som kan säga till mig att Ida, nu går du dit kl 8, du har den lektionen kl 10.. blabla. men å andra sidan, skönt ! Man gör nästan precis som man vill. vi får se, är ju som sagt ett år kvar..

kl 10.45
imon sprakas det igång. Hoppas med hela mitt hjärta att det bara är sådär att vi får lite schema, papper och annat och sen säger vi trevlig helg. Mycket att göra imon. Min och tessis 18 årsförfest. Mycket att greja med, så vem hinner med skolan ? haha. Kanon kommer det bli, sen blire utgång på det. Jag tycker det är bra, passar det inte kanon att ha en 18 års fest med vännen som man känt hela sitt liv om inte tidigare än så ? Kanon ! :D

Sommaren toppen: RHODOS ! halmstad, öland, jobbet alla utgångar..
Sommarens botten: - jag har haft världens bästa sommar.

Ha en toppen kväll nu, och om vi inte hörs imon, så får ni ha det då också !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0