Värt

sjuuukt värt.

Som jag skrev igår, tjejkvällar är sjukt underskattade. Det blev mat, skratt, massa prat, film och massage. Maten var pizza, skrattet kom från massa olika saker och filmen var 10 orsaker att hata dig. Massagen var till lugn musik och tända ljus, som frida sa, detta gör bara tjejer. och vilken tur att vi är det då, tjejer, så vi får göra sånt här. För det är verkligen, verkligen underskattat. och värt.

Började plugga lite innan.
Kontaterade en sak, religion är tråkigt. Det tog nog två meningar, så började jag gäspa, det tog två sidor, så gav jag upp. jag kan inte koncentera mig. Finns roligasre saker att tänka på liksom ! haha ! Äch, den dära uppgiften är inte förren tills onsdag, jag gör den sen. hmm, nu börjas de, redan...

Ni får ha en bra dag !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0