Detta med julstämmning

snö, kallt,
julgranen klädd..

Tomtar överallt, julmusik... men vet ni va som får mig mest att känna att det är jul? Det är helt galet egentligen, men det är att sitta här. Det är söndag, det är lov och hela familjen sover. Imon behöver jag inte stressa upp, inte tänka på en massa måsten..Egentligen borde jag spela the sims också. Det gjorde ja & emelie innan. Glömmer aldrig när vi satt ett helt jullov och bara spelade the sims. Vi planerade hur vi skulle hinna äta, när vi skull sova och hur tidigt vi skulle ses nästa dag, om vi inte sov hos varandra. ja menar, vi bor ju typ 20 meter ifrån varandra så det kan ju vra jobbigt att gå hem ?! hahaha .. men det är känsla det.

Klart att snön
ger känsla. Och jag hoppas att den ligger kvar hela lovet. Sen kan den försvinna och bli vååååår ! :) haha . Antagligen kommer jag som alla andra vintrar fyra ihjäl detta året också, men eftersom jag sitter här, borde jag klara mig rätt bra :)

Som sagt, sitter här vid den stora datan och därför tänker jag bjuda på v ad jag gjort den senaste tiden me lite bilder, men det kommer i nästa inlägg, håll ut ! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0